Just be myself

21 May 2012 yg lalu
Friday, May 25, 2012 | 0 comment(s)

Apa cerita?
aritu, Zati pergi Stadium Utama Kangar Perlis..
zati watpe?
ha.. 

Zati buat persembahan untuk MSSM..
gila tau tak..
masa lepas solat berjemaah, Zati nak gi tempat zati..
akak n abang yang ada kat situ semua main tolak-tolak orang je..
last sekali, Zati n kawan Zati terjatuh..
dah jatuh diorang masih melakukan aktiviti itu lagi..
tak simpati langsung! +.+"
takpa-takpa..
relax..
then, naik tangga.. fuh!
sesak bebeno tau tak.. (tatau pun.. :p)
peluh abis muka Zati..
Zati jeritla "Jangan tolak la wei! mentang-mentang badan besar ikut suka nak tolak orang pulak!"
garang ke?
hehe.. :p
diorang senyum pastu tolak agi..
last sekali, zati tolak diorang balik pastu terus berjaya.. yes!
nasib baik kecik je badan ni..
perasan jap.. ^^
pastu, Zati duduk..
pastu cari kak kung Zati..
"Eh! mana kak kung aku ni ameer?"
"entah! aku rasa cikgu kutip.. carila dulu"
dengan gelisah, Zati cari..
takda la pulak.. adoyai..
"Cikgu, ada nampak tak kak kung saya no siri _ _ _ _ lampu warna pink"
then, cikgu terjumpa pastu kasi.. thx cikgu..
alamak! pengetuk pulak hilang.. hisy! >.<
cari lagi..
nasib baik kawan bagi.. lau tak....
pastu ketibaan raja, bacaan doa, ucapan, ucapan dan bermulalah acara perbarisan..
pastu kontijen dari setiap negeri masuk..
pastu bla.. bla.. bla..
hiy, taci!
Sekolah Syed Hassan paling banyak dalam kamera..
takpa..
chill diorangkan SSN..
dan tibalah masanya tarian sekolah rendah..
alai.. 
kecik gila bebudak tu termasuklah tahun 3 n 4 sekola Zati yang berbaju hujan..
pastu, masa yang ditunggu-tunggu ialah, persembahan kak kung!
weeeee~~
lagu we will rock you..
cute gila masatu..
lampu terpadam pastu kitorang nyalakan lampu pada kak kung..
gila cun..
pastu, ada bunga api lebih kurang 50 letupan..
then, balik.. 
yang bestnya, cikgu kasi kitorang bawa balik lampu tu..

the end...




Older Post . Newer Post