Just be myself

Selamat Menyambut Ramadhan Al- Mubarak!
Friday, July 20, 2012 | 0 comment(s)





Ha.. Zati dah berlatih puasa.. korang bila lagi? Rasa macam baru je masuk sekolah.. bayar yuran kat cikgu, duit kelas kat cikgu, pibg kat cikgu dll.. dan minggu ini Zati akan berada di hadapan1 yay!yay! Kawan- kawan ppcs 2011! korang ingat aquw lagi tak? aquw rindu la kat korang! tapi, mesti korang tak rindu aquw kan sbb aquw ni nakal.. ah! terlari lak tajuk ni.. nak kasi tips ckit.. kalau korang letih sebab berpuasa kan.. rasa lapar, dengar lagu ni top of the world.. hari ini zati terjumpa seekor anak burung.. dia tak boleh terbang.. so, kelas zati jaga dia.. tapi, dia dah buang air 3 kali dah.. tapi, kawan zati dah lepaskan dia.. nama burung tu Chirpy Elite sebab nama kelas Zati 5 Elit.. i miss it so much! dia comel sangat.. ni gambar dia.. 
comel kan? bye!




Older Post . Newer Post